Support för Privatkunder


Det är mycket som kan gå fel när man jobbar med sin hemdator. Programmen kan sluta fungera, mailen fungerar inte, ingen uppkoppling till internet eller du kanske rent av köpt en ny skrivare som inte vill fungera som du vill. Vi har varit med om det mesta och med 10 år i branschen har vi stor erfarenhet av vilka fel som kan uppstå och hur vi löser dem. Vi erbjuder dig som privatkund hjälp både på plats i ditt hem, support på distans (kräver att ditt internet fungerar) eller i vår verkstad.
Självklart kostar det mer att få hjälp i hemmet än det gör i verkstaden då du i verkstaden inte behöver betala för eventuell väntetid eller för oss att transportera oss till dig. 

När du lämnar in datorn gör vi en felsökning för 495:- och då kollar vi upp vad som orsakar ditt problem och du får ett prisförslag för åtgärd. Vi gör alltid en bedömning om din dator är värd reparationskostnaden eller om det är dags för ett byte!

Vi kan t.ex. hjälpa till med följande:

- Reparation av mobiltelefon 
- Installation av ny dator och tillbehör
- Överföring av dina gamla filer (bilder, mail, dokument m.m.)
- Fjärrsupport 
- Underhåll och genomgång av datorer
- Uppsnabbning av din dator
- Allmänna problem med Internet/Uppkoppling.
- Inställning av Säkerhetskopiering/Backup.
- Dataräddning – Vi kan försöka rädda din data om olyckan varit framme.
- Utbildning – Vi hjälper dig bli en bättre användare.


Vi samarbetar med flertalet försäkringsbolag och om olyckan varit framme kan vi göra en försäkringsrapport så att du förhoppningsvis inte behöver betala hela beloppet för lagningen utan att du bara betalar din självrisk.

Självklart är vårt arbete sekretessbelagt så att allt vi ser och hör stannar mellan oss och er*.
Välkommen att höra av dig om du behöver hjälp!